El 3/06/2014, conferència: “Fundació Infantil Ronald McDonald – Creant Llars per a nens hospitalitzats"

El 3/06/2014, la Fundació Jacqueline Pradère, en col•laboració amb la Fundació Infantil Ronald McDonald, va presentar una conferència sobre el tema: “Fundació Infantil Ronald McDonald – Creant Llars per a nens hospitalitzats", a càrrec de la Sra. Blanca Isabel Moreno i del Sr. Angel Bataller Osorio, respectivament presidenta i gerent de la Fundació Infantil Ronald McDonald.

L’acció de la Fundació Ronald McDonald a favor del benestar dels nens hospitalitzats, es centra en la creació i el manteniment de cases Ronald McDonald, de manera que el nens que reben tractaments mèdics de llarga durada puguin sentir-se “com a casa” juntament amb les seves famílies,  i que els pares puguin dur a terme una vida familiar la més semblant a la normalitat: “una llar fora de la llar”.

Des de l’obertura de la primera Casa Ronald McDonald, al 1974, més de dos milions de famílies han trobat “una llar” entre les 338 Cases Ronald McDonald obertes en 35 països del món. Actualment més de 144.000 entre voluntaris i empleats ajuden a que les Cases Ronald funcionin dia a dia. Cada any atenen a més de 7 milions de nens en el món a través dels programes de Ronald McDonald House Charities (www.fundacionronald.org).