2ª edició de Caminada contra el Càncer - 25/10/2015

Català

Prop d'un miler de persones han participat el diumenge 25/10/2015 a la segona caminada contra el càncer, organitzada per l'Assandca (Associació Andorrana Contra el Càncer), la Fundació Jacqueline Pradère i Pyrénées. L'acte ha estat tot un èxit i ha permès seguir difonent els projectes de l'Associació i recaptar fons per poder-los dur a terme.

Ha estat una setmana plena d'activitats vinculades al tema del càncer, amb la conferència del Professor Josep R. Germà, amb la presència de la Fundació Eric Abidal amb ASSANDCA a la Fira d’Andorra la Vella i a Pyrénées, i amb la venda de calendaris solidaris. Finalment, entre aquestes activitats va destacar la caminada popular solidària del diumenge, en la qual s'ha superat de llarg el nombre de participants de l'any anterior.

Les motivacions per participar-hi eren diverses i, malauradament, moltes persones han viscut de prop aquesta malaltia, en pròpia persona, en amics o familiars.

La caminada, amb un preu d'inscripció de tres euros, ha recorregut bona part d'Andorra la Vella, fent visible a tothom el color blau de les samarretes i donant a conèixer el projecte. Els diners recaptats de les inscripcions gràcies a la donació de les samarretes per part del Grup Pyrénées, i la donació de la Fundació Jacqueline Pradère, serviran a ASSANDCA a fer front a les despeses de les seves iniciatives en marxa, com el transport i l'allotjament sanitari.

Podeu trobar més informació sobre ASSANDCA a la seva web: http://www.assandca.com