El 23/10/16 hem celebrat la nostra 3ª Caminada de solidaritat contra el càncer!

El diumenge 23 d’octubre del 2016, per tercer any, hem celebrat la nostra Caminada de solidaritat contra el càncer, juntament amb ASSANDCA (Associació Andorrana Contra el Càncer) i amb la col·laboració del Grup Pyrénées. Les inscripcions (3€, incloent samarreta) es podien fer en el Servei d'Atenció a la Clientela dels Grans Magatzems Pyrénées, a Andorra.

Malgrat la pluja, més de 700 persones han sortit al carrer en prova de solidaritat. El principal objectiu de la caminada és donar veu a totes aquelles famílies que pateixen les conseqüències del càncer i ajudar en la mesura del possible amb els costos dels desplaçaments fins a Barcelona.

La participació d'enguany ha estat un èxit i s'han superat les xifres d'anteriors edicions. En total unes 1.300 persones aproximadament s'han inscrit i han col·laborat amb la causa: la totalitat de la recaptació queda destinada a ajudar les persones qui pateixen aquesta malaltia.