Entrega a ASSANDCA xec recaptació 6ª Caminada solidària contra el càncer

El 20/11/19 s’ha fet entrega a l’Associació Andorrana Contra el Càncer (ASSANDCA) del xec de la recaptació de la 6a edició de la Caminada contra el càncer del 27 d’octubre, que va recaptar enguany 8.429,82 euros, batent així un nou rècord i superant els 7.663 € de fa dues edicions, que era la xifra més alta recaptada fins al moment. També s'han superat amb escreix les estimacions que es van fer tot just acabada la Caminada, que apuntaven que se superarien els 7.700 €. El fet que la donació fos a la voluntat ha propiciat, un cop més, aconseguir aquesta excel·lent recaptació...

El secretari de la Fundació Jacqueline Pradère, Josep Manzano, ha explicat que “l'última vegada que ens vam trobar, que va ser quan vam presentar la Caminada, ens vam marcar un objectiu que s'ha complert amb escreix. Ens ha sorprès molt gratament perquè s'ha depassat tant el nombre de participants com la xifra de recaptació”. A més, ha posat en relleu l'evolució viscuda des de la primera Caminada, que es va celebrar el 2014: "En sis anys hem passat de 1.766 euros a 8.429,82 euros".

El president de l’Associació andorrana contra el càncer, Josep Saravia, s’ha mostrat també molt satisfet amb les xifres obtingudes. "Hem multiplicat de forma exponencial l'objectiu", ha dit. Però també ha volgut remarcar que "la idea és recolzar els pacients, mostrar-los amb una caminada que la gent està amb ells. Crec que ho hem assolit, la gent que va participar-hi va poder comprovar que es formava una serp molt llarga de gent, enguany a més amb una samarreta molt lluent, cosa que produeixi una imatge molt maca".