El 25/09/2013, conferència de la Fundació Thao

El 25 de setembre del 2013 la Fundació Jacqueline Pradère, en col•laboració amb la Fundació Thao va organitzar una conferència, en el Centre de Congressos d'Andorra la Vella, sobre el tema: “La prevenció de l’obesitat infantil: El Programa Thao-Salut Infantil", a càrrec del Sr. Henri García i del Dr. Rafael Casas, president i director científic de la Fundació Thao, respectivament.

D’acord amb els seus objectius, la Fundació Jacqueline Pradère es proposava de contribuir així a la promoció d’hàbits saludables per millorar a Andorra la salut i el benestar dels nens, nenes i les seves famílies amb l’ajuda de la Fundació Thao. Per aconseguir-ho, presentava el Programa Thao-Salut Infantil, un programa de base comunitària dirigit a promoure els hàbits de vida saludables, implementat de manera transversal a través dels municipis i, en el cas d’Andorra, liderat al nivell dels comuns.

La Fundació Thao és responsable de la coordinació nacional del Programa Thao-Salut Infantil a Espanya: defineix les grans línies del Programa, la metodologia, l’avaluació i la comunicació, i aporta un suport continu als coordinadors de projecte locals, que són nomenats pels ajuntaments per desenvolupar el Programa en el seu municipi.

Per a més informació, podeu consultar la pàgina web de la Fundació Thao: www.thaoweb.com, on podreu trobar tota mena d’informació molt interessant, tant tècnica com de jocs didàctics per als nens i nenes, receptes, consells, etc.

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 24572 bytes) in /var/www/html/fundaciojacquelinepradere/modules/system/image.gd.inc on line 237