dimarts, 15 Novembre 2016

El dimarts 15 de novembre, la Fundació Jacqueline Pradère va presentar en estrena el seu documental: “Codi ictus: una cursa contra rellotge!”,  amb una taula rodona i amb la contribució de facultatius i de persones que han patit aquesta malaltia, que ens van aportar els seus coneixements i experiències.

dijous, 10 Novembre 2016

El 10 de novembre del 2016, la Fundació Jacqueline Pradère i el Grup Pyrénées han entregat a la Sra.

diumenge, 23 Octubre 2016

El diumenge 23 d’octubre del 2016, per tercer any, hem celebrat la nostra Caminada de solidaritat contra el càncer, juntament amb ASSANDCA (Associació Andorrana Contra el Càncer) i amb la col·laboració del Grup Pyrénées. Les inscripcions (3€, incloent samarreta) es podien fer en el Servei d'Atenció a la Clientela dels Grans Magatzems Pyrénées, a Andorra.