dijous, 21 December 2017

Com cada any, en ocasió de la nostra entrega de col·laboració, hem tingut la oportunitat de reunir-nos amb l’Associació de familiars de malalts mentals d’Andorra, amb la Sra. Rosa LLUÍS, presidenta, i la Sra. Gemma CABRERA, vicepresidenta, donant-nos l'oportunitat de conèixer millor la evolució de l’Associació, amb les seves dificultats però també els seus èxits.

dissabte, 02 December 2017

El 2/12/2017, durant la celebració del Dia dels Discapacitats que ha tingut lloc en el Consell General d’Andorra, s’ha fet un homenatge a la Fundació Jacqueline Pradère per la seva tasca social i la Sra. Cristina Urbiola de Pérez, vicepresidenta de la nostra Associació, ha rebut el premi Antoni Rogel de mans de la Sra.

dimarts, 14 Novembre 2017

Davant d'un centenar de persones, el Dr. Jesús Palacios, catedràtic de psicologia evolutiva i de l'educació a la Universitat de Sevilla, ha explicat els beneficis que aporten les famílies d'acollida als infants en situació de desemparament.

diumenge, 29 Octubre 2017

El passat diumenge 29 d’octubre, amb l’associació ASSANDCA i el grup Pyrénées, hem tornat a organitzar la 4ª edició de la caminada solidària contra el càncer. Com sempre la resposta popular ha estat destacada: s’han venut 1.200 samarretes! Enguany es disposava de més talles de samarretes i la donació per participar era voluntària.

dijous, 08 Juny 2017

El passat 8 de juny , el Ministeri d'Afers Socials, Justícia i Interior del Govern d'Andorra i la Fundació Jacqueline Pradère van presentar la conferència: L'acolliment familiar com a mesura de protecció infantil, a càrrec del Dr. Felix Arrieta Fruto, professor del departament de treball social de la Universitat de Deusto.