dimarts, 03 December 2019

https://assandca.com/ - El 3/12/2019, la Fundació Jacqueline Pradère, en col·laboració amb l’Associació Andorrana Contra el Càncer (ASSANDCA), va presentar la conferència: “Càncer a la infància, què es pot fer per evitar-ho?”, a càrrec de la Doctora Núria Pardo Garcia, ex-cap d’oncologia pediàtrica de l’Hospital de S

dimecres, 20 Novembre 2019

El 20/11/19 s’ha fet entrega a l’Associació Andorrana Contra el Càncer (ASSANDCA) del xec de la recaptació de la 6a edició de la Caminada contra el càncer del 27 d’octubre, que va recaptar enguany 8.429,82 euros, batent així un nou rècord i superant els 7.663 € de fa dues edicions, que era la xifra més alta recaptada fins al moment.

diumenge, 27 Octubre 2019

El diumenge 27 d’octubre al matí, hem celebrat la 6ª Caminada solidària contra el càncer amb ASSANDCA (l’Associació Andorrana Contra el Càncer) i PYRÉNÉES. El color de la samarreta, rosa, ha tenyit els carrers de la capital amb els més de 1.000 participants de totes les edats que hi han pres part.

dijous, 25 April 2019

El 25 d’abril de 2019, la Federació Andorrana d’Associacions de Persones amb Discapacitat (FAAD) va celebrar el PRIMER DIA NACIONAL DE LA DISCAPACITAT amb una gala solidària, amb l’objecte de recaptar diners per a les vuit associacions que componen la seva federació...