Campanya anual de recollida d'aliments

De l’1al 8 de desembre 2010 es va celebrar la "Campanya Anual de Recollida d'Aliments", una iniciativa de la Fundació Privada Jacqueline Pradère amb la col·laboració del Centre Comercial Andorra 2000 i el Banc d'Aliments (CARITAS).

L'objectiu d'aquesta iniciativa era de proporcionar al Banc d'Aliments productes bàsics com llet o aliments no peribles (sucre, pasta, oli, arròs, conserves, galetes).

Així, a la línia de caixes del Centre Comercial Andorra 2000 s'havia habilitat una "Taula de Banc d'Aliments" on els clients podien dipositar les seves donacions per ser lliurades al Banc d'Aliments.

La Fundació Privada Jacqueline Pradère va donar un quilo d'aliments per cada quilo lliurat pels clients, doblant d'aquesta manera, la quantitat lliurada al BANC D'ALIMENTS.