23/05/2013-Acord de col•laboració per a l’Escola N. Sra. de Meritxell

Amb el desig de fomentar la socialització i inclusió entre persones a Andorra, des del proppassat 23 de maig de 2013, la Fundació Privada Jacqueline Pradère, junt a Mc Donald’s Andorra, van acordar invitar cada mes a dinar als usuaris de l’Escola Meritxell, en el restaurant McDonald’s de Sant Julià de Lòria, acompanyats dels seus educadors i monitors.

L’Escola Especialitzada Nostra Sra. de Meritxell (EENSM) és una institució andorrana dedicada a l’atenció i suport a les persones amb diferents tipus de discapacitat. La Fundació Privada Jacqueline Pradère vol aportar el seu suport per a que aquestes mateixes persones gaudeixin d’una estona agradable en un ambient lúdic.

Amb aquesta finalitat, es va acordar un conveni entre McDonald’s Andorra d’una part, i l’EENSM d’altra part, representada per la Sra. Pilar Diaz Betriu, Presidenta de la Junta Rectora, i el Sr. David Claverol Mailhos, Representant del Bisbat d'Urgell de la Junta Rectora. La Fundació Privada Jacqueline Pradère desitja contribuir així amb la destacable feina de l’Escola Especialitzada Nostra Sra. de Meritxell.