ASSANDCA: 1ª CAMINADA POPULAR El 26/10/2014

ASSANDCA va rebre un xec de 1.766 euros de part de la Fundació Jacqueline Pradère i de Pyrénées Andorra. Es tracta de la quantitat aconseguida en el marc de la 1ª Caminada Popular contra el càncer del diumenge 26 d’octubre del 2014. El Sr. Josep Saravia, president de l’associació andorrana contra el càncer, va rebre el donatiu de la mà de la Sra. Jacqueline Pradère, presidenta de la Fundació, i del Sr. Patrick Pérez, president de Pyrénées Andorra.

Tal com ho explicaven a la premsa al principi de la caminada el Sr. Josep Saravia i el Sr. David Astrie, vicepresident d’ASSANDCA, l'objectiu d'aquesta iniciativa solidària era recollir fons per a la lluita contra el càncer i sensibilitzar sobre aquesta malaltia.

La Fundació Jacqueline Pradère, Pyrénées Andorra i ASSANDCA han coincidit a qualificar de gran èxit aquesta 1ª caminada contra el càncer, que va congregar a més de 700 participants: les inscripcions a la Caminada tenien un preu simbòlic d'un euro i incloïen l'obsequi de la samarreta commemorativa de la caminada, que va ser inaugurada per la M. I. Sra. Cristina Rodríguez, Ministra de Salut i Benestar del Govern d’Andorra.

ASSANDCA destina l’import aconseguit al projecte de finançar 100 transports sanitaris a Barcelona o a Tolosa perquè els malalts de càncer que ho necessitin puguin desplaçar-se a aquestes ciutats per dur a terme el tractament oncològic. També volen contribuir a fer que els malalts i els seus familiars coneguin millor el que implica tenir càncer i que, moltes vegades, aquesta dolença es pot curar.

Per contactar amb ASSANDCA: info@assandca.com - Tel. +376/366650 - Prat de la Creu 59-65, escala B, 2n pis - AD500 Andorra la Vella.