El 25/11/15, entrega a ASSANDCA del xec de recaptació de la Caminada del 25/10/2015

El 25 de novembre del 2015, el Sr. Josep Saravia, president de l'Associació Andorrana Contra el Càncer, recollia de mans de la Sra. Jacqueline Pradère, presidenta de la Fundació, un xec de 3.449 euros.

Aquest donatiu corresponia a la recaptació de les 1.000 samarretes donades pel Grup Pyrénées amb les inscripcions venudes amb motiu de la “Segona Caminada Contra el Càncer” del 25 d'octubre, i a una aportació extra de la Fundació Jacqueline Pradère.

Gràcies al recolzament de la societat andorrana i a l’èxit d’aquesta segona caminada, gran part dels guanys serviran a Assandca per fer front a les demandes de la població per poder cobrir les despeses de transport sanitari dels malalts, que actualment s´han de desplaçar a Barcelona per dur a terme el seu tractament.