Primera Gala Solidària de la FAAD el 25/04/2019 a les 20h00

Català

El proper 25 d’abril de 2019, a les 20h00, la Federació Andorrana d’Associacions de Persones amb Discapacitat (FAAD) celebrarà el PRIMER DIA NACIONAL DE LA DISCAPACITAT amb una gala solidària, amb l’objecte de recaptar diners per a les 8 associacions que componen la seva federació......

En aquesta ocasió, la ONCA tocarà un “concert de pel·lícula” a quatre cordes i la Fundació Jacqueline Pradère tindrà l’orgull de poder participar a l'acte entregant el seu primer premi a la superació personal, de reconeixement al Jove David Aguilar.

Aquí sota trobareu l’enllaç per poder escollir butaca i adquirir en línea les entrades al Centre de Congressos d'Andorra la Vella, en el requadre "Dia Nacional de la Discapacitat"  (15€ la entrada). Comptem amb la solidaritat de tothom per fer d’aquesta primera gala tot un èxit!