dimecres, 07 Novembre 2012

La Fundació Jacqueline Pradère, en col•laboració amb l’ Unicef i el Servei Andorrà d’Atenció Sanitària (SAAS) van presentar, el dia 7 de novembre de 2012, en el Centre de Congressos d’Andorra la Vella, la conferència: "Infecció per Virus de la Immunodeficiència humana: situació actual i repercussions en l’adolescència i la jove

dimecres, 31 Octubre 2012

El 31 d’octubre del 2012, la Fundació Jacqueline Pradère va fer l’entrega d’un xec de col•laboració a l’Associació de Familiars de Malalts Mentals d'Andorra.

L’AFFMA va ser creada l'any 2001 a iniciativa dels familiars dels malalts mentals d'Andorra, per donar suport als familiars de malalts mentals i, més que mai, necessita el suport de tots.

dimarts, 03 Juliol 2012

La Fundació Privada Jacqueline Pradère i el Centre de Recerca Sociològica (CRES) de l’Institut d’Estudis Andorrans (IEA) han arribat a un acord per fer un estudi sobre les “Estratègies dels grups socials amb risc d’exclusió davant la crisi”.

dimecres, 25 Gener 2012

La Fundació Jacqueline Pradère i la Fundació Crèdit Andorrà van organitzar conjuntament una conferència protagonitzada pel Sr. Emili Duró, reconegut i mediàtic consultor, coach empresarial i conferenciant.