dijous, 20 Novembre 2014

El dia 20 de novembre del 2014, la Fundació Jacqueline Pradère va presentar una conferència de portes obertes sobre el tema: “Viure amb entusiasme!", a càrrec del Sr. Victor Küppers, escriptor, formador i conferenciant:

dimarts, 04 Novembre 2014

El Ministeri de Salut i Benestar del Govern d’Andorra i la Fundació Jacqueline Pradère han signat el dia 4 de novembre del 2014 un acord de col·laboració per a la difusió i promoció del Programa d’acolliment familiar gestionat per l’Àrea d’Atenció Social a la Infància i a la Família del Ministeri de Salut i Benestar. La signatura ha anat a càrrec de la M.I. Sra.

diumenge, 26 Octubre 2014

ASSANDCA va rebre un xec de 1.766 euros de part de la Fundació Jacqueline Pradère i de Pyrénées Andorra. Es tracta de la quantitat aconseguida en el marc de la 1ª Caminada Popular contra el càncer del diumenge 26 d’octubre del 2014. El Sr. Josep Saravia, president de l’associació andorrana contra el càncer, va rebre el donatiu de la mà de la Sra.

dimarts, 02 Setembre 2014

El 2/09/2014, amb el repte del cub de gel (i després del repte llençat per Caldea Andorra), juntament amb la Fundació Jacqueline Pradère, Pyrénées Andorra s’ha sumat a la campanya de recaptació de fons per donar a l’Associació per a la lluita contra l’ELA (Esclerosi Lateral Amiotròfica).

dimarts, 03 Juny 2014

El 3/06/2014, la Fundació Jacqueline Pradère, en col•laboració amb la Fundació Infantil Ronald McDonald, va presentar una conferència sobre el tema: “Fundació Infantil Ronald McDonald – Creant Llars per a nens hospitalitzats", a càrrec de la Sra. Blanca Isabel Moreno i del Sr. Angel Bataller Osorio, respectivament presidenta i gerent de la Fundació Infantil Ronald McDonald.

dimarts, 13 Maig 2014

L’ Institut d’Estudis Andorrans (IEA) i la Fundació Jacqueline Pradère han presentat, el 13/05/2014, l’estudi Pobresa i exclusió social a Andorra. El treball tenia com a objectiu conèixer els problemes relacionats amb l’exclusió social a Andorra, així com definir estratègies per afrontar necessitats i identificar moments de canvi o punts d’inflexió.