dimecres, 25 Novembre 2015

El 25 de novembre del 2015, el Sr. Josep Saravia, president de l'Associació Andorrana Contra el Càncer, recollia de mans de la Sra. Jacqueline Pradère, presidenta de la Fundació, un xec de 3.449 euros.

diumenge, 25 Octubre 2015

Prop d'un miler de persones han participat el diumenge 25/10/2015 a la segona caminada contra el càncer, organitzada per l'Assandca (Associació Andorrana Contra el Càncer), la Fundació Jacqueline Pradère i Pyrénées. L'acte ha estat tot un èxit i ha permès seguir difonent els projectes de l'Associació i recaptar fons per poder-los dur a terme.

dijous, 22 Octubre 2015

En el marc de la Setmana contra el Càncer del 19 al 25/10/2015 i amb la participació de l’Associació Andorrana Contra el Càncer (ASSANDCA), la Fundació Jacqueline Pradère va organitzar, el dijous 22 d’octubre a la nit, una conferència sobre el tema: “El tractament personalitzat del càncer de mama: un salt cap al futur”, a càrrec del Dr.  Josep R.

dimecres, 20 Maig 2015

En la conferència del 20/05/2015, la Sra. Magda MATA FONT, psicòloga clínica i màster en sofrologia caycediana, ens va explicar els beneficis de la sofrologia en el nostre dia a dia.

Per resoldre certs problemes privats o professionals o senzillament per arribar a un major benestar, la sofrologia ens ofereix molts àmbits d’aplicació per afrontar els reptes de la vida quotidiana.