Camina contra el càncer

French

Per vuitè any consecutiu, el grup Pyrénées participa en l'organització de la Caminada contra el Càncer, que enguany se celebra el  diumenge 24 d'octubre a les 11h.

La presentació de la caminada, s'ha dut a terme aquest dimarts als grans magatzems Pyrénées de la mà del president de l'entitat, Josep Saravia, el director de màrqueting i digitalització del grup Pyrénées, Àngel Alonso, i la vicepresidenta Fundació Jacqueline Pradère, Cristina Urbiola.

Enguany el color triat per la samarreta, que es pot adquirir de manera exclusiva a Pyrénées, és el verd, "el color de l'esperança", com ha remarcat Saravia; "i també verd en homenatge a la primera caminada contra el càncer, i perquè és el color vinculat a la sostenibilitat, un aspecte que la pandèmia ens ha fet posar més que mai sobre la taula i que des de Pyrénées es treballa des de fa anys", ha afegit Alonso. En aquesta ocasió, també s'entregarà una mascareta clínica -també del mateix color-, ja que el ministeri de Salut ha recomanat a Assandca que els participants en portin una durant tot el trajecte. Tant la samarreta com la mascareta es poden adquirir, pel preu que cada participant consideri, al Servei d'Atenció al Client de la quarta planta de Pyrénées Andorra.

Pyrénées Andorra i Jacqueline Pradère, des dels inicis amb Assandca

Pyrénées Andorra i la Fundació Privada Jacqueline Pradère col·laboren en aquesta iniciativa des de la primera edició i han estat uns socis essencials perquè iniciatives com aquesta s'hagin mantingut en el temps. El president d'Assandca ha destacat que tant Pyrénées com la Fundació "sempre han estat uns col·laboradors molt participatius, d'aquells que s'impliquen en l'organització dels actes i no simplement posen uns diners i ja està, sinó que aporten idees i busquen solucions quan vam haver de fer la caminada en un format virtual". En aquest sentit, Saravia ha afegit que Pyrénées sempre s'ha mostrat especialment sensible a l'hora de "subvencionar el transport dels malalts que han de rebre tractament fora del Principat".

Si voleu participar en la caminada contra el càncer del pròxim 24 d'octubre, recordeu passar per la quarta planta de Pyrénées Andorra a comprar la samarreta.