Entrega a Assandca del xec de la recaptació de la 5ª Caminada

El 27/11/18 s’ha fet entrega a l’Associació Andorrana Contra el Càncer (ASSANDCA) de la recaptació de la 5a Caminada solidària contra el càncer, celebrada el 28/10/18 amb la col·laboració del Grup Pyrénées i de la Fundació Jacqueline Pradère...

Un any més s'ha confirmat la tònica dels darrers anys: aquesta 5a Caminada ha aconseguit recaptar un total de 7.406 euros*, un nou èxit que evidencia la implicació de la societat en causes d’aquest tipus.

El fet que la donació fos a la voluntat ha propiciat, un cop més, aconseguir aquesta excel·lent recaptació. La xifra exacte de diners recollits amb la venda de samarretes - amb la qual es participava a la Caminada -  s’ha situat en 6.906 euros i, a més, la Fundació Jacqueline Pradère ha fet una donació solidària extra de 500 euros, aconseguint els 7.406 euros totals.

Josep Saravia, el president de ASSANDCA, s’ha mostrat molt satisfet també amb les xifres obtingudes: malgrat que la meteorologia no va acompanyar durant el dia de la Caminada, “la gent s’ha involucrat molt amb la Caminada i confiem que en edicions futures augmentarem tant en nombre de participants com en diners recaptats”.

ASSANDCA seguirà destinant aquest import a accions com el transport sanitari de les persones afectades que han de viatjar a Barcelona per sotmetre’s a un tractament.

*Una xifra molt semblant a la que es va assolir al 2017 i que, de moment, ha estat la més alta (7.663 euros).