20/11/2014, conferència de Victor Küppers: “Viure amb entusiasme!”

El dia 20 de novembre del 2014, la Fundació Jacqueline Pradère va presentar una conferència de portes obertes sobre el tema: “Viure amb entusiasme!", a càrrec del Sr. Victor Küppers, escriptor, formador i conferenciant:

Entusiasme i ganes de viure!, és el que va transmetre Victor Küppers en aquesta conferència, deixant clar que cadascú de nosaltres és responsable del seu estat d'ànim. Davant d’un auditori ple a vessar, Victor Küppers, conferenciant “atípic”, ens va fer reflexionar sobre la importància de les actituds personals i la necessitat de mantenir l'entusiasme i el somriure en front d'un entorn que no sempre ajuda.

Va desenvolupar idees pràctiques i útils per gestionar la pròpia actitud, per mantenir i potenciar la motivació, la il·lusió, l'optimisme i la alegria tant a la vida personal com a la professional.

Aquesta conferència va personificar l’optimisme i algunes de les frases favorites de Victor Küppers, com ara: “El somriure és la distancia més curta entre dues persones”, i tot un seguit de frases que es poden trobar a la seva web: http://www.kuppers.com

Victor Küppers ha publicat dos llibres: El efecto actitud (Ediciones Invisibles), i Vivir la vida con sentido (Editorial Plataforma)