Primera Gala Solidària de la FAAD el 25/04/2019

Català
Videos:

El 25 d’abril de 2019, la Federació Andorrana d’Associacions de Persones amb Discapacitat (FAAD) va celebrar el PRIMER DIA NACIONAL DE LA DISCAPACITAT amb una gala solidària, amb l’objecte de recaptar diners per a les 8 associacions que componen la seva federació... El preu de les entrades al Centre de Congressos era de 15€, i es va desmostrar la solidaritat de tots els que van fer d’aquesta primera gala un gran èxit.

Aquesta gala, brillantment conduïda per l’Àlex Terés, era organitzada per la Sra. Anna Parramon, presidenta de la Federació Andorrana d’Associacions de Persones amb Discapacitat, amb l’objecte també d’instituir oficialment el 25 d’abril com a DIA NACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT.

La Fundació Jacqueline Pradère va participar entregant el seu primer premi a la superació personal, de reconeixement al Jove David Aguilar, de mans de la nostra vicepresidenta, la Sra. Cristina Urbiola de Pérez, i a continuació el quartet a cordes de la ONCA ens fa oferir un magnífic concert de bandes sonores de pel·lícules.